loading...
دانلود بهترین نرم افزارهای موبایل
admin بازدید : 18 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (1)

با سلام.اين وبلاگ توسط خان تيم هك شده.رمزشم عوض شده شرمنده يادم رفته اولش رمزش چي بود.واسه اين كه رمزشو بفهمين به اين ای دی پيام بدين
fardinkhan.2014@yahoo.com
ميبينی كه وبتو پس ميدم :)
من آدم بدی نيستم :)

admin بازدید : 58 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به منظور حفظ سیمکارت و گوشی تلفن همراه از دسترسی غیر مجاز ، کدهای خاصی در نظر گرفته شده است. هر کدام از این کدها کارآیی خاصی دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی و بررسی این کدهای امنیتی بپردازیم.

admin بازدید : 53 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

هر چه قدر گوشی های موبایل، همراه با عصر مدرن پیشرفت میکنند، مهاجمین نیز نقشه های بیشتری را برای آسیب رساندن به تلفن های همراه طراحی میکنند. این حملات میتواند از طریق پیام های کوتاه، نامه های الکترونیکی و سایر راه های ارتباطی برای شما ایجاد مشکل کند. هم اکنون قصد داریم ترفندهای این مهاجمین را برای شما بازگو کرده و راههای رفع آنها را نیز مطرح کنیم.

admin بازدید : 67 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

admin بازدید : 54 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


تصویر کنید ؛ با ذوق و شوق فراوان و البته هزینه ای فراوان تر ، گوشی موبایل خود را خریداری کرده اید! اما یک غفلت کوچک کافی است تا با افتادن گوشی در داخل جوی آب و یا حتی سرویس بهداشتی (99% مواقع!) تمامی امید و آرزوهای شما نابود شود! تصور به این موضوع نیز بسیار دردناک است! اما نه! اندکی صبر کنید! هنوز تا نابود شدن کامل گوشی زمان زیادی مانده! در این ترفند قصد داریم تا با معرفی یک ترفند خارق العاده روشی را معرفی کنیم که گوشی شما اگر یک دوش حسابی هم گرفته باشد نجات پیدا کند! ترفندی که در عین حال عجیب اما کاربردی است!

admin بازدید : 86 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مدت زمانی است که شرکت ایرانسل ، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویس های قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارت های اعتباری ایرانسل به 15 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کارت های اعتباری نیز در دورن خود ترفندهای مخفی را دارا هستند! فعال سازی پیامگیر ، فعال سازی ذخیره شماره ، حذف همه سرویس ها ، دریافت تنظیمات MMS ، دریافت تنظیمات GPRS ، این موارد هستند که به وسیله کد مخفی که با آنها داده میشود امکان دریافت آنها از طریق گوشی امکان پذیر میباشد.

admin بازدید : 63 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مطمئنأ شما نیز تاکنون با سیم کارت های سومین اپراتور کشور به نوعی سر و کار داشته اید. سیم کارت های ایرانسل به دلیل نوآوری های متعدد و تبلیغات گسترده و به ویژه قیمت پایین توانسته است حضور موفقی را در عرصه مخابراتی کشور داشته باشد و با استقبال گسترده مردم روبرو شده است. چرا که دیگر شما تنها با 15 هزار تومان یک خط خواهید داشت! به همین دلیل ابتکارات و ویژگی های منحصر به فرد این سیم کارت ها ، مشکلات و نقص هایی که ایرانسل به همراه دارد نیز به نوعی مخفی شده است. علاوه بر توانمندی هایی همانند GPRS و MMS ، ایرانسل قابلیتهای دیگری هم دارد که بسیاری از افراد از آنها بی خبرند. یکی از قابلیتهای فوق العاده ایرانسل که به تازگی ایجاد شده است ، SMS Chat Zone نام دارد. ابزاری که شاید همینک با معرفی آن شما را به خرید یک سیم کارت ایرانسل وسوسه کند! SMS Chat Zone ابزاری است کاملأ رایگان و مجانی که به وسیله آن میتوانید یک ابزار چت کامل را از طریق SMS Chat روی گوشی خود داشته باشید. توسط SMS Chat Zone شما میتوانید با دوستان خود که ایرانسل دارند چت کنید ، دوستان جدیدی را جستجو و پیدا کنید ، از اتاق های چت استفاده کنید و در کل یک محیط چت کامل را روی گوشی خود داشته باشید. همچنین توسط SMS Chat Zone ، شما میتوانید پیام ها و آفلاین های دریافتی در یاهو مسنجر را هم به صورت SMS روی گوشی خود دریافت کنید که خود این موضوع نیز بسیار جالب است! در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه کامل استفاده از SMS Chat Zone به طور کامل بپردازیم. لازم به ذکر است این موضوع برای اولین بار توسط وب سایت ترفندستان در قالب ترفند مطرح میشود!

admin بازدید : 56 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تالیا را میتوان دومین اپراتور و نخستین شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری در کشور نامید. تالیا با ارائه سرویس هایی با کیفیت مطلوب و همچنین قیمت مناسب توانسته است کاربران زیادی را جلب نماید. اندک زمانی است که خدمات فوق العاده ای به این سیم کارت ها افزوده شده است اما بسیاری از کاربران هنوز از آنها بی خبرند یا طریقه استفاده از این خدمات نوین را نمی دانند. این 11 سرویس جدید عبارتند از: اتصال به اینترنت ، کنفرانس تلفنی ، ارسال و دریافت ایمیل از طریق SMS ، نمایش محدوده پوشش شبکه ، پرینت مکالمات ، محدودیت تماسهای ورودی ، دریافت پیام های فرهنگی تبلیغاتی ، اطلاعات هواشناسی ، خرید اینترنتی کارت شارژ ، دریافت پیام صوتی و خرید کارت شارژ از طریق ATM ؛ در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه کار این 11 سرویس جدید بپردازیم. انتظار مکالمه ، نمایشگر ، انتقال مکالمه دریافتی به شخص دیگر و پیام کوتاه نیز 4 سرویس پیشین دیگر تالیا بودند که به بررسی آنها نیز خواهیم پرداخت.

admin بازدید : 61 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

قطعأ شما نیز گاهی خیلی دوست داشته اید که برای مدتی در دسترس نباشید و فردی با شما تماس نگیرد یا پیامی دریافت نکنید. راه هایی نیز برای اینکار وجود دارد. میتوانید گوشی خود را خیلی راحت خاموش کنید ، شاید این کار ساده ترین راه باشد اما بهترین راه نیست ، چرا که با اینکار دیگر به امکانات جانبی گوشی دسترسی نخواهید داشت و شاید نوعی بی احترامی به دوستانتان تلقی شود. یا میتوانید با استفاده از ترفندی که قبلأ در ترفندستان مطرح شده و با بهره گیری از قابلیت دایورت گوشی خود را از دسترس خارج کنید که این راه نیز باعث میشود که همه متوجه شوند که خودتان باعث عدم دریافت تماس ها شده اید. و راه های دیگری نظیر استفاده از نرم افزارهای جانبی که دردسرهای خود را دارد. اما اکنون شما میتوانید با استفاده از این ترفند و تنها با تغییر یک تنظیم در گوشی خود کاملأ از شبکه تلفن همراه خارج شوید به طوریکه هر فردی با شما تماس گیرد با پیغام "در حال حاضر تماس با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد" روبرو گردد و علاوه بر آن هیچ پیامی برای شما ارسال نشود. این روش بر روی کلیه خطوط تلفن همراه کشور امکان پذیر است و این بار شما بر خلاف شعار همراه اول ، تنها هستید!

admin بازدید : 62 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (3)

اگر iPhone را برترین گوشی حال حاضر دنیا ندانیم ، حدأقل میتوان آن را یکی از برترین گوشی های موجود در جهان دانست. iPhone و پس از آن iPhone نسل سوم ، یکی از ابتکارات شرکت اپل بود که با استقبال بی سابقه ای روبرو شد. ظاهر بسیار شیک و زیبا، توانمندی های فنی متعدد ، صفحه لمسی چندگانه و بسیاری از نکات مثبت دیگر باعث شده است تا iPhone به یک گوشی محبوب در میان کاربران تبدیل گردد. iPhone نیز ترفندهای مختلفی دارد که هم اکنون قصد داریم کلیه کدهای مخفی این گوشی را برای شما بازگو کنیم. با بهره گیری از این کدها میتوانید به اعماق iPhone دسترسی پیدا کنید.

دقت نمایید کدها را از چپ به راست وارد نمایید
admin بازدید : 50 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

همانطور که می‌دانید در گوشی‌های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‌ای دایورت می‌کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‌گردد. در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‌گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‌که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‌کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‌زده می‌شود که چطور شما توانسته‌اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‌تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‌هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.


admin بازدید : 91 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
خطوط «ایرانسل»
برای پیدا کردن نوع گوشی شماره‌های «ایرانسل» کافی است به آدرس اینترنتی http://92.42.49.87:8080/mtn_ir-mt-web-portal مراجعه کنید.
سپس شماره تلفن همراه مورد نظر را با پیش‌شماره و بدون صفر وارد کنید و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک نمایید (به عنوان مثال 9350000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره را خواهید دید.

اخیراً با تغییراتی که در وب‌سایت ایرانسل انجام گرفته، این ترفند برای خطوط ایرانسل از کار افتاده است.

خطوط «همراه اول»
برای پیدا کردن مدل گوشی شماره‌های «همراه اول» نیز کافی است به آدرس http://78.38.243.104:8080/mcci-mt-web-portal مراجعه کنید.
شماره تلفن همراه را با پیش‌شماره و به همراه کد 98 و بدون صفر وارد کرده (ترفندستان) و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید (به عنوان مثال 989120000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره موبایل را مشاهده خواهید کرد.

این دو صفحه در اصل برای دریافت خدمات دیتا راه‌انداری شده‌اند اما چنین استفاده‌ای نیز می‌توان از آن‌ها کرد.

admin بازدید : 42 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

این سایت مجهز به پخش آنلاین آهنگ است لطفا برای استفاده از این امکان بلندگو و یا spiker خود را روشن کنید...

admin بازدید : 55 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

با سلام ... این سایت به منظور دریافتجدیدترین نرم افزارها و...موبایل ساخته شده است...لطفا برای استفاده از تمام امکانات سایت در آن عضو شوید...با تشکر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه چیزی دوست دارید در این سایت قرار دهیم؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 1,954
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ

    ابزار وبلاگ